lørdag, februar 23, 2013

LØRDAG MORGEN UDEN ORD

 

P1050285

P1050286

P1050289

P1050291

10 kommentarer:

  1. Jeg vil uuuud - ud under åben himmel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og der er dejligt derude, Charlotte, jeg startede dagen med at løbe :-)

      Slet
  2. Det ligner absolut en smuk lørdag morgen. Min startede i mørke, da jeg hentede ældste søn hjem klokken halv fem i morges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, de morgener kan jeg godt huske, håber du fik slappet af i løbet af dagen :-)

      Slet
  3. Hvis din dag har set sådan ud, er jeg en lille smule misundelig ;-) Her har det været gråt i gråt og k-o-l-d-t.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen i midten, der var det smukkeste solskinsvejr, men koldt, det var der :-)

      Slet
  4. Hold da op en himmel.. Kunne I ikke dele lidt med os her på Sjælland, vi har ikke set noget til den farve i dag.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, håber solen er hos jer i dag, for her er det gråt i dag :-)

      Slet
  5. Svar
    1. Tina, naturens egen skønmaleri :-)

      Slet