fredag, februar 01, 2013

ØV ØV ØV !!!!!

Det har jeg alligevel aldrig udsat min ledelse for før. At melde mig syg to timer før jeg skal i en fredagsaftenvagt!

Vi havde haft så hyggelig en formiddag hos min far, jeg skulle lige omkring hans hus med nogle ting på vejen hjem, og da begyndte jeg at fryse. Jeg troede, det skyldtes den dårlige søvn pga tilstoppet næse, men landmanden sagde, jeg føltes varm. Der var ingen vej udenom, jeg dykkede ned i gemmerne og fandt et termometer. Bingo, feber og dermed var der ingen vej udenom. ØV! Min souschef er bare så sød, hun har sendt en sms om, at de har skaffet afløser til i aften og en backupplan, hvis jeg stadig er syg i morgen. Det giver ro i sjælen.

Nu vil jeg krybe under dynen og sende helende tanker til min krop.

13 kommentarer:

  1. Ej, noget skrammel :-( God, hurtig bedring.

    SvarSlet
  2. Det er øv.. Dejligt din chef kender dig og ved at du gerne vil vide at de har fået dækket dine vagter.
    God bedring til dig.

    SvarSlet
  3. Jamen Lene ..sikke noget..rigtig god bedring!

    SvarSlet
  4. Det er ikke godt, håber du finder den gode bedringsfornemmelse et eller andet behageligt sted mellem lagen og dyner.

    SvarSlet
  5. Ja det er godt når en vet at det er nok folk på jobb selv om en er syk.
    Ønsker deg riktig god bedring :)

    SvarSlet
  6. Øv stakkels dig, god bedring og bliv nu hjemme til du er rask igen..;-D

    SvarSlet
  7. En gang skal vel være den første.
    God bedring :)

    SvarSlet
  8. Rigtig god og hurtig bedring til dig. Det er helende at krybe under dynen, gerne med en romtoddy eller lignende.

    SvarSlet
  9. Jamen, der er ikke noget at gøre! Der er så mange syge - det kommer som lyn fra en klar himmel, og man må bare gi' sig! Så øv, ja - og god og snarlig bedring!

    SvarSlet
  10. Selv en sygeplejerske kan blive syg! God bedring til dig. Og husk, at selv om nogle kommmer meget tæt på, så er det sådan at ingen er helt uundværlig.

    SvarSlet
  11. Øv - øv - øv God bedring!

    SvarSlet
  12. Åh, stakkels dig, Lene, men rigtig god bedring til dig :-)

    SvarSlet
  13. Kære alle. Tusind tak for jeres ønsker om god bedring, det går fremad :-)

    SvarSlet