onsdag, oktober 09, 2013

SÅ FORSVANDT TRÆTHEDEN

Det var ikke, fordi jeg gad, det var faktisk heller ikke, fordi jeg orkede, det var kun, fordi jeg vidste, at jeg ville få det bedre. Så da aftensmaden var spist og fordøjet, køkkenet var ryddet op, drog jeg af sted til LOOPcenteret. Da jeg startede, fik jeg lavet et tjek af fedtprocent, muskelmasse og kropsalder. Nu har jeg ikke den store fidus til, at det kan udregnes korrekt blot ved at stå op på en vægtlignende himstregims, men når resultatet siger 52 år og fin fedtprocent, så glemmer man jo lidt sine forbehold. I går fik jeg så lavet endnu et tjek.

Hvis det fortsætter sådan her, så ender jeg med at gå i barndom inden min 57 års fødselsdag. Min kropsalder blev udregnet til 43 år!

Jeg føler mig også helt yngre her til morgen, syv timers søvn afbrudt af et par opvågninger er altså bedre end fem timer. Og der skulle ikke smøres eftermiddagsmadpakker til seks mand her til morgen, så jeg har tid til at skrive indlæg og nyde morgenmaden. Håber din morgen startede godt. God onsdag til dig.

10 kommentarer:

  1. Sådan.. Tillykke med din nye alder..
    En god nats søvn er et godt middel mod træthed. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, ja søvn gør godt, jeg skal have lidt mere af det :-) Men jeg er gået i gang med overgangsalderens symptomer igen, surt show

      Slet
  2. Dejligt med en ny livsstil Lene, der er som regel de dage vi "ikke orker", der bliver de bedste at komme afsted... Ha´ en dejlig dag og skønt med lidt uventet tid tilovers til sig selv - nyd det!
    Kram OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina, jeg nyder mine morgener :-)

      Slet
  3. Det er da superflot, at din kropsalder kun er 43. Tillykke med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, det er så megen fremgang at jeg bliver mistænksom, mon det kan passe ;-)

      Slet
  4. Selvfølgelig er du kun 43, det var jeg slet ikke i tvivl om :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, så er det bare mig og min krop, der af og til tvivler ;-)

      Slet
  5. Holddaop - flot, flot! Det må da være skønt at se, at din sunde livsstil har den rigtige effekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, ja jeg er nu stadig lidt skeptísk over for den måling, vi får se om 1 måned :-)

      Slet