tirsdag, september 20, 2011

JEG NÅEDE DET LIGE

Jeg nåede lige at få redigeret i undervisningsmateriale og læse artikler, inden det blev tid at gå op på afdelingen.

Jeg nåede lige at få spist min formiddagsmad, inden de interne akkrediteringsfolk dukkede op i personalestuen og stillede spørgsmål.

Jeg nåede lige at få sagt det, jeg ville om apopleksi og sygepleje, inden de to timers undervisng af studerende og elever var færdige.

Jeg nåede lige at tage sygehustaxaen ud til Syd og spise en sandwich, inden jeg skulle til møde.

Jeg nåede lige at vente på taxa, som var forsinket, og dermed blev jeg også forsinket til min aftale med blodbanken på Nord.

Jeg nåede lige at lægge mig godt til rette på briksen og glæde mig til 20 minutters ro, mens jeg blev tappet og drak solbærsaft, før end sygeplejersken meddelte mig, at min blodprocent var for lav til, at jeg kunne tappes.

Men så nåede jeg lige at køre omkring bilforhandleren og få skiftet en bilpære, inden jeg kørte hjem.

Jeg nåede lige at få smurt en bolle og brygge te, inden landmanden kom ind for en kort testund.

Jeg nåede lige at få ordnet betaling af regninger og at lave aftensmad, inden landmanden kom ind igen.

Jeg nåede lige at komme hjem fra cykeltur og snuppe kameraet.

DSC04367

Nu tror jeg, at jeg lige vil ønske dig en god aften og en god nat.

DSC04365

12 kommentarer:

  1. Tak i lige måde:-)
    Kram Betina.

    SvarSlet
  2. Tak Betina, også et stort landmandskoneknus til dig :-)

    SvarSlet
  3. Pyh, der er godt nok travlt ind imellem. Snart god nat her fra.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle billeder :)
    Tag en slapper og så i seng - godnat :)

    SvarSlet
  5. Du ahr nå rukket å gjøre ganske mye i dag. Det er så mange småting en gjør i løpet av dagen som en ikke alltid tenker over faktisk tar litt tid.
    Herlige himmelbilder du har tatt. Nydelige.
    God natt til deg :)

    SvarSlet
  6. Jeg håber jeg lige når at ønske dig godnat;))

    SvarSlet
  7. Og nu synes jeg lige, du skal nå at tage en slapper:-) Pyha, og jeg synes, jeg har haft en travl dag!

    SvarSlet
  8. - og jeg nåede lige at læse dit indlæg og blive helt forpustet.....
    Jeg nåede også lige at sige WAUW til dit flotte aften/natbillede.
    Og så kom jeg til at tænke på "Venter på far": - der er altid noget at gøre for en husmor (selvom du også er så meget andet).

    SvarSlet
  9. Uha, de dage har jeg også prøvet. Håber ikke din hverdag altid ser sådan ud!
    Et fantastisk flot billede :-)

    SvarSlet
  10. God nat til dig også, Eva, nu hvor vi er nået til næste nat :-)

    Tak Helle, nu slapper jeg af :-)

    Tak Astrid og god nat til dig :-)

    Hanne det nåede du og god nat til dig :-)

    Charlotte, og du har helt sikkert haft en travl dag lige som min :-)

    Tak Conny, og den sang fortsætter; hun løber rundt hele dagen og blir alligevel bred om bagen ;-)

    Tak Pia, det gør mine hverdage heldigvis ikke :-)

    SvarSlet
  11. Jeg bliver helt forpustet over alt det, du lige nåede.
    Du skal i gang med at bringe din blodprocent op, men det ved du selvfølgelig, hvordan du gør.
    Det er fuldstændig fantastiske dramatiske billeder. Flot!

    SvarSlet
  12. Tak Betty, den var ikke så langt nede, så jeg skulle ha jern,men en daglig vitaminpille skal jeg ta. De må bare ikke tappe mig, for blodprocenten falder jo efter en tapning :-)

    SvarSlet