tirsdag, september 27, 2011

KLAP DIG SELV PÅ SKULDEREN

Dagen i går var sidste fridag, jeg var blevet lovet fri fra kartoflerne, det holdt nu ikke helt, 1½ time blev det til ved indlagringsgrejet. Jeg havde lavet en indre tjekliste, og det meste blev nået, og jeg er rigtig godt tilfreds med mig selv.

Cykeltur på 15 km – tjek     

P1020413                                                                                                                                            

Forvandle råsaft fra hyldebær til færdig saft – tjek, der blev godt 4 liter

Bage boller til de næste dages eftermiddagsmadpakker og landmandens formiddagste – tjek

Handle ind til bageri og kokkeri - tjek

Bage squashkage og bananmuffins til madpakkerne, til landmandens hundetræningshold og til min far og jeg – tjek

Lave farserede porrer i fad, kartofler og rødkålssalat med blegselleri, æbler, dadler og vindruer i så rigelige mængder, så der både var til i går aftes og til dagen i dag, hjemme og hos min far, hvor min dag skal tilbringes efter arbejdsdagen på sygehuset – tjek

Vaske tøj, hænge tøj op og lægge tøj sammen – tjek

Vaske op utallige gange – tjek, køkkenbordet var en fryd at komme ud til her til morgen.

Gå tusmørketur på 5 km – tjek

Sådan en energisk dag kan jeg leve på længe ;-)

Må din dag give dig energi til lige det, du har lyst til, og husk nu at klappe dig selv på skulderen.

9 kommentarer:

  1. puha jeg er helt forpustet, klap du bare dig selv på skulderen..En god tirsdag til dig...;D

    SvarSlet
  2. Hold da op sikke en energi :)
    Du var dygtig, så klap dig selv på skulderen og nyd din dag på arbejde og sammen med din far.

    SvarSlet
  3. Du har rigtig meget grund til sat klappe dig selv på begge skuldre Lene, flot energiniveau du har holdt.
    Du må have en rigtig god tirsdag.

    SvarSlet
  4. JAmmen har du fått gjort mye på en dag. Håper jeg kan få gjort unna en del i dag.
    Har mange punkter på min liste.
    Først skal jeg trene.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlet
  5. Hold da op sikken en aktivitet, men dejligt med sådanne dage hvor tingene bare køre......du må holde en lille eftermiddags pause:)god dag:)

    SvarSlet
  6. Du godeste!
    Det er da heller ikke bare dig selv, der kan leve længe på sådan en dag.... det er der mange andre, der også kan, med alt det spise- og drikkelige, du har produceret :-)
    Jeg klapper med på dine skuldre ;-)

    SvarSlet
  7. Ja for søren - et stort klap på skulderen herfra ;-)

    SvarSlet
  8. Du får også store klap fra mig! Du har vel nok nået meget. Til glæde for ikke bare dig selv, men også andre, der skal nyde dine kulinariske kreationer.

    SvarSlet
  9. kære alle, tak for kommentarerne, jeg har klappet :-)

    SvarSlet