søndag, november 16, 2008

ALTERNATIV

I morgentræthedens hjernesætninger var der også: sort er smukt, blot ikke som rande under øjnene.


4 dagvagter er gået, det har været rigtige gode dagvagter, men jeg er et gammel skrog, jeg kan ikke finde ud af at falde i søvn, og jeg er endnu ikke gammel nok til at klare mig med under 5 timers søvn pr nat. Som en bekendt sagde, man kan tydeligt se på dig, når du får for lidt søvn, dine øjenomgivelser afslører det! Dengang var jeg mor til to små børn, nu er jeg bare på vej over gangen, men øjenomgivelser ser ikke kønne ud ;-)


To aftenvagter venter, så kan jeg da sove længe, og bagefter har jeg fem fridage, så der lyder ingen klage herfra. Med eller uden sortrandede øjne, så er livet en herlig opfindelse.

11 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt, at du meget snart har fem fridage, Lene! Vi er altså ikke beregnet til skiftende vagter, når vi er over 50 efter min mening. Jeg er glad for at have dagarbejde nu efter 34 år med skiftehold - gid du også kunne få lidt mere regelmæssige arbejdstider :-)

    SvarSlet
  2. Ah ja - øjnene er sjælens spejl og ole lukøjes spion.

    Jeg kan klare morgenvagter i stribevis med passende mængder fridage imellem, men overgangen til aftenvagter klarer jeg knap så godt.

    SvarSlet
  3. Det må være dejligt at have fridage at se frem til :-)

    SvarSlet
  4. madame, skiftende vagter er helt klart ikke godt efter de 50, jeg er helt enig :-)Så jeg håber, jeg kan sælge en anden sammensætning af min tid, når vi er flyttet til marts :-)

    Husejer, førhen rørte det mig ikke med skift til aftenvagt, men det gør det nu. Men dine morgenvagter er vist ekstreme morgen ;-)

    Helle, det er det :-)

    SvarSlet
  5. Godt du snart får nogle fridage,så du kan få indhendet den manglende søvn.

    SvarSlet
  6. Også i den grad Conny :-)

    SvarSlet
  7. Jeg synes det er en dejlig stjerne at se frem til, hvad er det for en model :D

    SvarSlet
  8. Ha, ha sister, jeg vidste at du ville opdage den. Den skulle ikke have været med, men når man kører og fotograferer samtidigt (shh) så ser man ikke alt ;-)
    300D

    SvarSlet
  9. Fedt - så har vi da samme model - du sagde ellers noget andet, da du så min. Hvilken farve?
    Jeg opdager alt på billeder, inkl. skæve horisonter :D
    Nej, nej, nej ikke hos dig.

    SvarSlet
  10. Jens har lige sagt at det er en 300 D E-model - altså min - som står for Enorm :D

    SvarSlet
  11. :-) sister, jeg har ikke en dyt forstand på de biler, så jeg må lige tjekke om ikke jeg kan finde et bogstav mere ;-)

    SvarSlet