søndag, november 16, 2008

GÅ ALDRIG

Nu kunne det være sjovt at vide, hvor mange af jer, der læste overskriften, som forsatte inde i jeres hoved: ”tilbage til en fuser”

Vi har mange ting inde i hjernen, som er kædet sammen på forhånd, og ligesom handlinger er der også sætninger, som ligger derinde, uden at vi egentlig er bevidste om det, men det rette tryk på den rigtige knap kan udløse reaktionen.

Hvad jeg skal bruge det til? Jamen jeg er så træt, så min hjerne kører sit eget løb her til morgen, og det her var, hvad jeg tænkte på lige nu ;-) men på arbejdet bruger vi af og til meget tid på at finde de rigtige knapper at trykke på hos patienter, som har svært ved at udføre de handlinger, de tidligere kunne til bevidstløshed.

Ha en god søndag.

11 kommentarer:

  1. Det læste jeg ikke - men tænkte, hvad laver du så tidligt oppe? Er du på vej i seng, siden du er træt, eller er du på vej på job, siden du ER så tidligt oppe.
    God søndag i lige måde og g'morn

    SvarSlet
  2. Også rigtig god søndag til dig Lene! Ja, du kan tro, jeg kender det med at sætninger bare kører videre inde i hovedet :o)

    SvarSlet
  3. Kender også godt til de sætninger...
    Du er altså en travl kvinde. Pas nu på dig selv :-)

    SvarSlet
  4. Håber du får tid til lidt hvile på denne søndag, som jeg også håber bliver rigtig god for dig og dine :o)

    SvarSlet
  5. ...gå aldrig i bad, lad de andre gå...

    og lidt efter

    ...du får stribevis af kors og bånd og stjerner på...

    Ja, jeg er måske lidt for mig selv;)
    Rigtig god søndag:)

    SvarSlet
  6. til bal uden trusser.

    SvarSlet
  7. En hektisk morgen i vuggestuen:
    "Man skal da have 10 fingre i hvert øje for at holde styr på den her flok spilopper":))))

    SvarSlet
  8. Jo - jeg må indrømme, at jeg tænkte som du. Jeg er selv hjernetræt i øjeblikket. Skrev i et indlæg i morges, at der stod bonderoser foran mit hus...og så er det i virkeligheden stokroser! Når jeg skrev sådan, var det fordi, jeg havde klippet bonderoserne tilbage dagen før. Min hjerne var ikke kommet videre!

    SvarSlet
  9. Tak sister, jeg var på vej på arbejde :-) og jeg kan ikke falde i søvn om aftenen, så jeg har nu haft 4 nætter med under 5 timers søvn/nat, det er jeg for gammel til ;-)

    Tak madame, de lever deres eget liv de sætninger :-)

    Miri,jeg passer på :-)

    Nina, nu er jeg hjemme og her er ingen børn som jeg skal tage vare på :-)

    Tak Sifka, nu kører den sang i mit hovede :-)

    anonym, der er åbenbart mange gå aldrig sætninger :-)

    djohanne :-) man skal kunne meget i en vuggestue, håber det er små fingre :-)
    Og velkommen her, jeg kan simpelthen ikke huske om du har kommenteret her før, men så får du endnu en velkomst :-)

    Åh ja Johanne,de hjernestille stunder må der også til, knus herfra :-)

    SvarSlet
  10. Øøøøh, min hjerne er i tomgang idag, men jeg ville bestemt have fortsat "tilbage til en fuser", hvis jeg gav hjernen lov.

    Håber din arbejdsdag har været god. Og at du finder noget søvn på din vej - kender godt til det der med kun at få 4-5 timer, det holder ikke i længden. ;-)

    SvarSlet
  11. frk bibo, hjernen skal ha lov til gå i tomgang ind imellem :-)
    Og jeg skal ha mere søvn ellers tilter jeg ;-)

    SvarSlet