fredag, november 14, 2008

KVIK-KOK

Den er gået derudaf med fuld skrue på arbejde, og så ud i bilen, hurtig ind og købe buket til aftenens værtspar, jeg skal nemlig ikke lave mad i aften.

Landmanden sagde ja til en mandedag på vandet i dag, hvad han ikke vidste, var at de også skulle lave mad til kvinderne bagefter ;-) jeg glæder mig.

Og så kom jeg lige til at love (mens jeg stadig havde ferie) at lave risalamande til sønnens julefrokost, så der er pisket fløde, smuttet mandler og smagt til, nu er det klar til afhentning.

En kop te mere og lidt bloglæsning, og så må jeg af sted. Lige nu gider jeg ikke tænke på i morgen tidlig, når vækkeuret ringer, den tid, den sorg.

7 kommentarer:

  1. Har også et vækkeur, der vil have mig op imorgen... god arbejdslyst. ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke travlt du har - og meget du når. Du er da en knag! God weekend.

    SvarSlet
  3. Håber din aften var så dejlig , som den lyder :-)

    SvarSlet
  4. Det er skønt bare at møde op til en lækker middag Lene :)
    Håber du får en god weekend og god vagt :)

    SvarSlet
  5. Håber det ikke var for svært, at komme op i morges.
    Kan du have en rigtig god arbejds weekend
    Hilsen conny

    SvarSlet
  6. Tak i lige måde frk. bibo, lige nu kæmper mine øjne for at holde sig vågne ;-)

    Tak i lige måde Betty :-)

    Mirir, den var bare lækker, gode venner, god mad og god snak :-)

    SvarSlet
  7. Else, begge dele gik godt :-) Tak

    Tak Conny, jeg har som rgel ikke svært ved at komme op, det er mere det med at holde sig vågen. når jeg kommer hjem, for så kan jeg ikke sove næste nat :-)

    SvarSlet