torsdag, november 06, 2008

TORSDAGSSYSLER

Regnskabet er afleveret, og så fandt jeg lige ud af, at jeg skal på kursus, for det nuværende system lukker ned først i 2009. Selvfølgelig først når jeg er startet på arbejde igen, så jeg nupper lige et aftenskursus.

Skattevæsenet og dataløn er konsulteret (godt jeg har en trådløs telefon, så jeg kunne lave noget, mens jeg stod i kø), så nu kan jeg komme videre med løn til den ene medarbejder.

Huset er gjort rent. Både den private og driftsdelen.

Sønnen kom hjem, halvsløj, for ”du, mor, er den bedste til at hjælpe mig med ikke at blive syg”, så der er serveret varme drikke, presset appelsinsaft og god aftensmad.

Datteren kommer hjem i aften, vi skulle jo være fløjet i morgen…… men nu tager vi til Sissel koncert i Herning i stedet for.

Der er slået dej op til boller, og dejen til Liselottes amerikanske applepie er lagt.

De levende lys rundt omkring er tændt.


Bloggen holder ferie nu i et lille stykke tid.

Ha en god weekend.

14 kommentarer:

  1. Hvor er du flittig. Rigtig god week-end med din familie. Mine børn kommer på lørdag. Og god fornøjelse til Sissel koncerten. Hun synger helt vidunderligt

    SvarSlet
  2. Et velfortjent pust til dig, Lene med alt det du har nået, (og sønnen har jo ret)... Der oser af hygge med lys, boller og pie og begge børn hjemme, go tur i morgen :)

    SvarSlet
  3. Synd at I ikke kommer til London, Lene, men godt at I kan finde på noget andet i stedet. Rigtig god ferie til dig og dine. :-)

    SvarSlet
  4. Flot arbejde Lene - og det hele lyder også som en rigtig god erstatning. I skal nok komme afsted en anden god gang.
    God ferie.

    SvarSlet
  5. God ferie Lene og god fornøjelse med børn, Sidsel og hvad I ellers finder på :-)

    SvarSlet
  6. Du ønskes nogle dejlige fridage med alle dine kære :)
    Du har fortjent lidt ro og gode oplevelser.

    SvarSlet
  7. Også en god weekend til dig og dine - jeg tror det bliver en rigtig gid en :-)

    SvarSlet
  8. Du er altså en knag af en kvinde!
    Nyd din lille ferie :-)

    SvarSlet
  9. Det lyder som en hyggelig weekend trods alt! Det er da dejligt at vide, at ens børn stadig synes, at man er den bedste ;-)

    God weekend!

    SvarSlet
  10. Rigtig god weekend, Lene! Jeg tror en Sissel-koncert er et plaster på såret.

    SvarSlet
  11. Kan de have et par hyggelig dage sammen med familie.

    SvarSlet
  12. Kan de have et par hyggelig dage sammen med familie.

    SvarSlet
  13. Dejlig torsdag du der beskriver. Jeg glæder mig til - og håber på - at mine børn stadig vil komme til mig, når de bliver store, det lyder som verdens bedste gave at få.
    Jeg blev helt misundelig, da jeg læste om jeres tur til Rubjerg Knude. Vi har været der mange gange efterhånden og elsker dets vildskab. Vi plejer at gå fra Mårup Kirke og ud til Knuden - det er en dejlig tur gennem klitterne og langs vandet. Men vi har endnu ikke prøvet det, efter at kirken er blevet fjernet - jeg tror, det må se underligt ud. Og jeg er sikker på, at vi vil finde det en smule vemodigt næste gang vi kommer derud.
    Håber at Sissel kunne erstatte turen til London, men det lød da umiddelbart som en god løsning, når nu det skulle være.
    Ha´ nu en god uge!

    SvarSlet
  14. Tak til jer alle for kommentarerne :-)

    SvarSlet