søndag, november 30, 2008

KAN SELV

Yndlingsudtrykket hos vore børn, da de var omkring 3 år.

Ind i mellem kan man også selv gå lidt i selvsving og hele tiden sige kan selv. I mange år bandt jeg adventskranse til FDF julemarked, men da jeg stoppede med at være ledere, lavede jeg en ny tradition med at hente kransen på det årlige julemarked hos FDF.


Vi har alle været lidt matte i sokkerne i dag. Aftalen lød på at hente datteren ved 4 tiden i Aalborg, så vi hyggede os efter det officielle julefrokostarrangement med en lækker mexicansk suppe hos nogle venner. Aalborg myldrede med mennesker i forskellige stadier af julefrokostbranderter, vi kunne have tjent mange penge som pirattaxi, men vi nøjedes med at samle datteren op.

Klokken var passeret det tidspunkt, hvor formiddag går over i eftermiddag, inden vi fik øjne.


Men adventskransen har fået lys og bånd, kalenderlyset er klar til i morgen, og vi har juleklippet og lagt dej til pebernødder, som tages med til København, hvor de bliver bagt.

Nærvær og samvær var ordene for weekenden, det levede den op til

7 kommentarer:

  1. Det lyder bare så dejligt, hvad du fortæller, Lene! Og dine smukke billeder lægger hyggelig julestemning til dine ord :o)

    SvarSlet
  2. En weekend lige efter mit hoved :-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor godt Lene - du trængte også til det:-) krammer

    SvarSlet
  4. madame, vi hyggede os :-)

    Marianne, det vidste jeg :-)

    Miri, nemlig :-)

    Tak fru koch, og et knus tilbage til dig :-)

    SvarSlet
  5. Dejlig at høre du brugte weekend på dig selv, din familie og venner.

    SvarSlet
  6. Conny, det var godt :-)

    SvarSlet