onsdag, november 05, 2008

HER GÅR DET GODT


Der er ingenting at skrive om, med mindre I gerne vil høre om bogføring ;-) Jeg sidder ved computeren inde på kontoret, bilag efter bilag bliver konteret og får sit eget nummer og ind i mappen. Nu mangler jeg kun den sidste måned.

Middagspausen tilbringes foran den anden computer på et håndklæde, tekoppen blev pludselig levende, da jeg gik herind, stol og gulv blev involveret. Heldigvis passede computeren på, så den ikke blev ramt af tebrusebadet.

Og mormors hjemmestrikkede cardigan, som mor arvede og som jeg nu har arvet, tog heldigvis heller ikke skade, te er skønt at drikke, men pokkers svært at få af tøj.

Som sagt her går det godt, intet nyt at skrive om

9 kommentarer:

  1. Årh... der var I heldige, computeren og dig ;-)

    Fortsat god fornøjelse med regnskaberne :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt billede af hyben, Lene - det var godt, at der ikke skete store skader, da teen skvulpede over :o)

    SvarSlet
  3. Vi er så heldige Liselotte og tak :-)

    Madame, nu ved jeg hvor jeg skal finde flotte store hyben til næste år, de groede på vej op til sandklitten ved rubjerg :-)
    Vi har efterhånden tefarvede trægulve overalt,for jeg er ikke den eneste ;-)

    SvarSlet
  4. Jamen, så er det bare at klø på. Mon ikke du har styr på det med regnskaberne til at tage den på routinen? ;-)

    SvarSlet
  5. Intet nyt er godt nyt, eller hvad man nu siger :)
    Heldigt at du reddede - eller computeren reddede sig - at cardiganen overlevede, at du får tingene fra hånden - god onsdag i regnskabsafdelingen :)

    SvarSlet
  6. fisker, det går strygende, jeg er færdig :-)

    Tak Helle, bortset fra visse styringsproblemer, så går det godt :-)

    SvarSlet
  7. Intet nyt kan også være godt nyt :-)

    SvarSlet
  8. Du er da utrolig alsidig :-). Oven i alle de andre ting, jeg har læst om dig her på bloggen er du minsandten også regnskabschef. Det er godt gået!

    SvarSlet
  9. Marianne, lige nøjagtig :-)

    Betty,tak, man vokser med opgaverne, det her forudså jeg ikke, da jeg giftede mig med en landmand :-)

    SvarSlet