onsdag, november 19, 2008

FEDT!!!!!!

Jeg vidste det, så nu går jagten på en vegetarret i morgen.

Den lokale bikerklub havde arrangeret spisning på Biersted kro. Her er der hver onsdag ”flæskeonsdag”, stegt flæsk med persillesovs. De eneste grøntsager var de syltede rødbeder og bløde løg, til gengæld var der tre slags stegt flæsk.
Jeg er mæt, mere end mæt, for sådan en middag skulle da have en dessert, så nu er skildpaddeisen og dumle isen herhjemme udryddet ;-)

Laika nyder, vi har fået internetopkobling på kontoret. Hun må nemlig kun være i bryggerset, men da kontoret har dør til bryggerset, og jeg ikke gider se fodbold, så sidder jeg på kontoret og blogger, og Laika sover på gulvet tæt op af mine fødder. Vi hygger os.

7 kommentarer:

  1. Jamen hvad skal man da også med grøntsager, når der er stegt flæsk; og så endda 3 forskellige slags!

    SvarSlet
  2. Farmer, du er helt på linie med den mandlige del af selskabet :-)

    SvarSlet
  3. Yeps. Hvis grøntsager virkelig var så sunde, var det jo kaninerne, som jagede os og ikke omvendt. :-)

    SvarSlet
  4. Farmer :-) god pointe

    SvarSlet
  5. Jeg er glad på Laika vejne,at den nu være sammen dig,dejlig at høre i hygger jer, når andre ser fodboldt.

    SvarSlet
  6. Vi elsker stegt flæsk og persillesovs her, får det dog ikke så tit :-)
    Og Laika hun må da være tilhænger af bloggeri :-)

    SvarSlet
  7. Conny, den slappede fuldstændig af :-)

    Anne, Laika synes helt klart det er den bedste opfindelse :-)

    SvarSlet