onsdag, maj 15, 2013

MIN HVERDAG I BILLEDER

P1050896

Når landmanden ikke sidder på en traktor, holder han møder. Landmandskonen sørger for serveringen.

P1050897

Jeg har opgivet mit studerekammer, jeg trives bedst med en stor stue, men det bliver ryddet væk hver onsdag aften før rengøring.

P1050898

Tanker om sjalets farver får lov at hvile. Jeg har taget nogle væk og kigger på de andre.

P1050903

Jeg nyder havens blomster herinde.

P1050904

Og jeg laver overspringshandlinger, flytter ting, fotograferer lidt og skriver indlæg. Hvordan ser din hverdag ud?

6 kommentarer:

  1. Den ligner din. I hvert fald den del med overspringshandlingerne og så oprydningen denne onsdag aften, fordi vi får hjælp til rengøringen i morgen :-)

    Flotte farver du har valgt, men jeg er klar over, at det kan ændre sig en tid endnu ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Liselotte, dejligt at I får hjælp i morgen, det gør også at der er en deadline for oprydning :-) Tak, jeg er i tvivl om de blå farver skal med, jeg synes ikke helt de passer helt sammen med de andre, men vi får se. Du ved jo at jeg ikke altid kan se gode farvesammensætninger lige med det samme ;-)

      Slet
  2. Nu kender jeg din hverdag, men jeg kender endnu ikke min egen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, nej den skal du først til at skabe :-)Held og lykke med det.

      Slet
  3. Min hverdag er fyldt med arbejde. Og så prøver jeg at følge lidt med på rengørings-have-vasketøjsfronten. Det er vist det. Hold op, det lyder kedeligt, men der er ikke overskud til andet.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det lyder ikke kedeligt, det er hverdagen :-)

      Slet