søndag, maj 19, 2013

MORGENLANGSOMHED

Pinsesolen skinnede i al sin pragt, mens jeg løb. Alt omkring mig gror og fryder med smukke farver.

P1050924

Morgenmad med bananpandekager og datterens hjemmebagte grovboller er nydt sammen. Der har været tid til langsomhed, snak og samvær. Vi skal ikke noget uden at nyde søndagen sammen og hver for sig. Loppemarkedet i Hune er startet, så det vil kvinderne i familien besøge, mens landmanden vil sætte sig ud på sin mindste traktor og slå græs. Vi har tid i dag, og det skønner vi på.

P1050926

God pinsesøndag til dig

8 kommentarer:

  1. Sikke dejlige billeder. Gid I må kunne nyde dagen udendørs hele søndagen.

    Her regner det, men så bliver det tid til indendørs hygge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pernille, det har været blæsende ind i mellem, men vi har været ude og nydt vejret :-)

      Slet
  2. Her er pinsesolen fuldstændig fraværende. Det regner og er småkoldt. Men jeg har besluttet, at søndagen skal blive skøn alligevel. Rigtig god dag hos jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, håber dagen blev som besluttet :-)

      Slet
  3. Her skinnede solen også, da vi vågnede, men nu gråner det. Det gør dog ikke så meget, for jeg fik lidt for meget sol i nakken igår, så jeg har vist bedst af gråvejr ... God loppetur til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fruen i midten, måske er det derfor jeg er lidt træt lige nu - al den sol og blæst :-)

      Slet
  4. Skønt med sådan en ren nyde-dag og i det hele taget herligt når dags strukturen bliver ændret bare lidt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nola, vi trængte til sådan en dag :-)

      Slet