torsdag, maj 16, 2013

OVERVÆLDET OG GRINENDE

Normalt bliver jeg irriteret på telefonsælgere, som snakker mit øre af og som tiltaler mig med mit fornavn konstant. Normalt.

20130515_170754

Det var indtil jeg mødte Andreas. Aldrig har jeg mødt en ung telefonsælger, som i den grad speedsnakkede. Han trak nærmest ikke vejret, og han ventede da slet ikke på en reaktion fra mig, han havde så meget at fortælle, at jeg måtte overgive mig. Jeg grinte højt flere gange, men han fortsatte bare, og ja, det lykkedes ham at få solgt varen, men det var fordi velkomstgaven i sig selv var gaven værd - tror jeg da :-) Men jeg var underholdt, overvældet og lagde grinende røret fra mig, det er vel slet ikke så ringe endda.

20130515_170801

God torsdag til dig.

14 kommentarer:

  1. Det lyder lidt, som om det var den samme, jeg var ude for i går. Resultatet blev i alt fald det samme og af samme grund. Min velkomstgave er en sølvkæde med hjerte fra Flora Danica. Hvad er din?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor sjovt Rasmine, jeg får et læderarmbånd med guldbetrukne mimoser fra Flora Danica :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Nej vel, vi må håbe Andreas og hans kolleger var glade, da de gik hjem i går :-)

      Slet
  3. hihi, der er jeg nok lidt mere standhaftig uanset hvor søde og hurtigsnakkende de er. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, det er jeg også, men jeg gad godt have den gave og til den pris sammen med 6 blade, og så skal jeg nok sørge for at få afmeldt bladet derefter :-)

      Slet
  4. Wauuu en kanonsælger.. Han skal nok drive det vidt med det engagement.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, det håber jeg for ham, han skal nok bare lære at tage den med ro en gang imellem :-)

      Slet
  5. Du glade verden - hvad har dog købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, 6 BOBedre blade og så et armbånd som gave for i alt 199 kr :-)

      Slet
  6. Haha - der er åbenbart nogle, der kan tjene en løn hjem som phoner.
    Han ville nu ikke have haft held hos mig, kan jeg med sikkerhed sige ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, normalt har de heller ikke hos mig, men som sagt kombinationen af ham og tilbuddet afgjorde sagen :-)

      Slet
  7. Han har simpelthen bare ramt den rigtige kunde på den rigtige dag. Og så har han talt for sin sygeste moster. Jeg kan næsten forestille mig, hvordan han har talt Lene et øre af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, også i den grad, jeg har aldrig oplevet noget lignende :-)

      Slet